Shut up, my favorite song is playing.

Kvällen hos Moa igår var bra, god mat, mycket skratt, och  trevligt sällskap. Åkte hem vid halv tio,
Och då gick jag och la mig direkt! Imorse åkte jag,mamma,Lea och Alicia till Östersund och shoppade 
och åt på donken, standarn. Fick med mig en skinnjacka, bh och ett par trosor hem. Och sen tjattade Lea 
även med sig en Röd liten fisk hem, haha. Eftersom att katten dödade den anndra.
Känns inte precis lite surt att veta att hv är i Timrå och kör nu och jag och Alicia inte hittade skjus dit.. Wääh.
Står ialfall 1-0 till hv, känns lite bättre ialfall.
Bara 34 dagar kvar nu, taggar som satan! 
HV71 i mitt hjärta.
 
 
Lite bilder på allt som har hänt dom senaste dagarna.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: