När mitt liv tar slut, ska världen få veta.

Det har gått 12 timmar på det här dygnet och hittils är det den bästa Söndagen på länge.
Visst är väll kanske dom Söndagarna då man har varit utomlands i värmen och gått och ätit massa gott och njutit,  har varit bättre än just den här Söndagen. Men på nått viss känns det otroligt bra. Sov ju över hos Denise igår, kollade på nån as konstig film, åt massa gotta, myste, skrattade som aldrig förr. Vaknade i morse vid nio. Då klev jag upp, gick till momma, sen åkte vi hem. Då tog jag och stor städade hela rummet, gjorde lite höst sådärr. Kuddar,filtar,lampor,ljus och en ny klocka som jag fick av mamma, som en gång i tiden var moffas. 
Sen tog jag ett bad och gjorde inpackning. Nu har Ellen kommit så nu ska vi nog fota lite. Ikväll blir det jobb på bion. Toppen dag.
Före.
 
Efter.
Obs överkastet är INTE ett lakan.

Kommentarer
T I N A ♥

Fan vad fint rum du har! :o Avis här :(

Svar: Haha tack! Dock är jag spy less på de.. :P
Wilma Maria Johansson.

       http://tiiinamait.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: