I'm strong, because I've been weak.

Shasha.
Vaknade i morse och första tanken var, idag är jag hemma, punkt. Kände mig seriöst som en boxningsäck.
Men så blev det inte, tog en alvedon och halv sov hela vägen på bussen till skolan. Men nu mår jag väll en anning bättre. Kom hem för ett tag sen. Tog med alla läxor hem idag, så nu blir det en massa plugg. Wiho.
Känner mig rätt duktig faktist, plugg mest varje dag. Varann ialfall.
Sen ska jag träffa Femke. 
I morgon blir det kyrkan, första riktiga konfa grejen. Känns inte speciellt tagg precis, men vad gör man inte för släkten och presenterna lixsom ;)
Känner att bloggen kommer i typ fjärde hand nu, men tycker lixsom att skolan,vännerna och familjen är lite mer viktig en en skit blogg med dålig statisik.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: