Du är den jag lever för.

 

Kommentarer
Alicia

Åh herre min gud. JAg sitter och skrattar genom tårarna och vet inte vad jag ska säga. Jag som ALLTID pratar och pratar är helt stum, jag har tappat orden. Aldrig har jag sett något så fint, du får mig på bra humör oavsett vad som hänt. OM det ändå bara fanns ord som kunde besrkiva dig, beskriva oss. Ingen vet vad vi har, ingen kan nåonsin förstå hur mycket du betyder. Du är ljuset i mitt liv, du är den jag vill berätta saker för. Du är mitt allt. MItt hjärta jag vill inte ens tänka på vad jag gjort utan dig! De jag gjort med dig är mina bästa minnen, det slår allt, ALLT. EN vecka utan dig känns som 23406u78u5897438774657 år. Två veckor utan dig funkar inte. Det kommer vara du och jag för alltid, vi är meant to be. Ödet förde oss samman av en anledning, du och jag. Jag älskar dig och kommer alltid att göra♥

       http://teambracke.blogg.se
Mostris Moster

Vad gulligt gjort! Jättefint, nästan så jag också blir tårögd här. :) Kram




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: