Dagen/Kvällen.

Onsdag och halsen vill fortfarande inte sammarbeta. Imorse kunde jag knappt prata, suck..
Men antar att det är pricken över i ett på hösten! 
Nu ska jag sluta leka poet. 
Skolan var helt okej, jobbade bra, fick efter mycket om och men till mitt skåp på träslöjden.
Efter skolan gick jag hem och åt, sen drog jag till fjällen och chillade kanten med hon och Dennan.
Sen kom Ted och då drov vi ner och träffade Khochnav, resten av kvällen har vi mest hängt i coola Bräcke.
När jag kom hem tog jag te och macka och kollade facebook,standarn.
Imorgon är de konfamöte, egenligen hatar jag gud, om han ens finns. Och tycker sånt är det tråkigaste som finns.
Men vad gör man inte för presenter och konfalägret ? ;)
Bild från kvällen.





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: