Svävar bort i nostalgi ♥

Sa ju att jag skulle berätta mer när jag kom hem, men antar att jag har berättat nog om hv. 
Haha.Men lite bättre bilder ska jag lägga upp ialfall, det slipper ni inte undan! 
Kom fram till Sundsvall vid 6 igår och då åkte vi hem till Tomas tjej Lena och åt super god
middag  och blåbärspaj. Sen gick jag och Alicia till tåget. Hatar verkligen norrtåg. För det första
tåget försenat typ 15 minuter, sen när vi skulle betala med våra kort så funkade inte korten. Och vi 
testade med bådas kort och båda hade pengar, sjukt skumt! 
Ialfall så skulle vi få betala när Alicias mamma hämtade oss på station. 
Men när tåget kom till Bräcke hade inte Alicias mamma kommit än. Och inte hade tåget tid att
vänta på henne heller. Så först fick vi inte ens kliva av tåget för den där jävla sur käringen. Hon stod bokstavligen 
för dörren så vi inte skulle kunna gå ut. Och gav oss världens utskällning för att vi inte betalde. Men
det är väll fan inte vårat fel att doms kortautomat inte funkade? Haha åh herre dom är så patetiska.
Ialfall så fick vi till slut kliva av om vi lovade att komma och betala på nått tåg som åkte igenom Bräcke idag. 
Men det kan dom ju glömma att jag gör. Dom är så jävla otrevliga, usch för er!
Åkte hem, duschade och la mig och soov. 
Nu ska jag fixa mig sen vara med mina saknade älsklingar Denise och Fjällen. 
sådär sex på morgonen.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: