maybe you should eat some makeup, so you can be pretty on the inside to bitch

Tjenatjena.
Skulle egentligen åkt till himlabadet med familjen idag, men av lite olika anledningar så stannade jag hemma. Chillade kanten hemma tills tolv ungefär då gick jag till Ellen, sen gick vi till Nicolina och fotade lite. I det fina vintervädret. Dock precis när vi kom ut försvann solen.. Typiskt. Men det vart bra ändå. Sen gick vi in och tog det lungt hemma hos Nicoflina. Nu ska jag laga mat åt mig själv sen dra och mötta Jesper Nilsson, Philip, och Gustav, Denise, Ellen,och Nicolina. Vi ska väll hitta på nått skojigt. Kolla på skräkis och mysa typ. 
Förlåt för as dålig uppdatering och tråkig blogg.. Men har inga bra bilder. Eller nått.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: