Kan inte säga det här, så jag skriver.

Jag är sämst på att berätta för nån tex hur mycket jag älskar den. Eller just varför den gör mig ledsen eller nått i den stillen. Så tänkte att jag kunde skriva av mig istället. Så kan alla mina närmsta läsa det här. Utan att jag ska behöva säga det till den. Så ta åt er av det här allihop, nått jag borde ha gjort för länge sen.
 
Jag är en av dom lyckligaste på jorden, jag har en av den bästa familjen man kan ha. Och dom absolut bästa vännerna som gud har skapat. Men ändå är jag ledsen nästan varje dag. Av mest olika anledningar varje dag, inte för att nån är dum eller så, för det är väll mest i skolan och såna ställen jag mår bäst på. Då jag inte sitter hemma och tänker på allt negativft som finns. Och sen kommer jag på att fan vad jag är sugen på godis och har inget godis hemma, och sen kan jag sitta och grinna över det en hell kväll. Jag förstår mig verkligen inte på mig själv. Man brukar ju säga att man är bästavän med sig själv, men mig själv är min största fiende, på riktigt. 
Jag är verkligen le på mig själv och mitt betende. Och inte blir det bättre när jag vet att jag är dum, och får höra de. Allt blir dubbelt så dåligt då. Jag blir ännu sämre. 
Känns verkligen inte som om jag kan ta mig upp igen, för vad jag än gör, kommer det upp ett nytt problem. 
Sen har jag himla ont i ryggen jämt, och tror nog att det kan få mig på sämre humör också. 
Men jag försöker, men misslyckas alltid. 
Känner mig aldrig riktigt bra på något, vet inget jag är bra på. 
Nu låter jag fett depp, men det är jag inte. Älskar livet och allt. 
Men jag vill bara att alla som jag beter mig dåligt mott, är bara mitt fel. Mitt jävla fel. 
Sen är det en massa saker som är lite privat.. 
Men så här ligger det till. 

Kommentarer
Da Mosta in da house!

Du är bra på att fota! Du är bra på att sminka! Du är bra på att uppskatta andra. Du är bra på att uttrycka dig och bra på att finnas till för andra. Du är känslig och Du är förstående och en himla fin tjej helt enkelt!

Försök att vända tankarna, för livet blir som man tänker ibland, även om jag, om nån, vet hur det är att vara nere.

Puss och kram från mostris <3

       http://www.leopardhonan.blogg.se
H a n n a

Det där med att du har ont i ryggen, har du kollat upp de? Eller ja man brukar få göra de hos skolsköterskan, jag gjorde det och fick reda på att min ryggrad är sned. Och över ett halvår har jag haft så otroligt ont i ryggen. Kan ju vara nåt annat också.

Sen så ska du veta att du är himla duktig på att fota!

Svar: Tack Hanna för att du bryr dig! Ja många gånger, har varit hos en som masserade mig en gång, och då sa hon att jag hade inflammation i hela ryggen. Sen har jag kollat hos skolsköterskan också. Har aldrig riktigt fått nått riktigt svar precis. Men har fått en tid hos hälsocentralen ialfall, som tur är.
Tack desamma, men det tycker jag verkligen inte! <3
Wilma Maria Johansson.

       http://hannawestiin.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: