I won`t give up.

Tjäna.
Fredag igår, hade ett prov på Engelskan, skulle skriva nån uppsats om en bästavän. Istället för en bästavän skrev jag om Alicia min syster. Tror det gick riktigt bra faktist, man skulle skriva runt 100-200 ord, och eftersom att jag skulle kunna skriva en bok om mig och Alicia så kunde jag nästan inte sluta skriva när jag hade skrivit runt 200 ord och tiden var slut. Haha. 
Sen klockan 12 åkte jag hem och fixade mig för Hans Jörgens begravning, gick jätte bra. Var så himla fint. 
Sen efter de var det fika, och sen åkte jag hem och chillade kanten.
Vid halv 7 gick vi och åt på Marios sen var jag ute med Ellen hela kvällen, och träffade lite roligt folk. 
Sen sov jag hos Ellen. Bra Fredag.
Nu har jag precis duschat sen blir det att packa sen sova hos Simon med han Magnus och Alicia. 
Kommer bli grymt sa grisen. haha humor.
Tar med mig kameran.
 
Vill till Grekland nununununununununu!!!!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: