Hey, isn't this easy?

Tisdag, alltid lika tråkigt på skolan, tråkiga lektioner som satan. Hade prov idag, tre stycken till och med. Kändes rätt okej faktist, förutom att matten var så svår så jag trodde hjärnan skulle brinna upp på mig. Efter skolan gick jag ju till Ellen och kollade på project x, så grym film. Lika bra varje gång. Sen gick jag hem och åt go middag. Hade tänkt gå på ug, men orkade inte så stannade hemma och drack te, åt glass med hallon, tände ljus, pluggade, fotade, och lyssnade på en av mina favoriter Taylor Swift. Nu ska jag skriva lite på min dekare, som ska vara inne nästa vecka. Om nån brydde sig så är de 17 dagar kvar till jag och Alicia sitter i Kinnarps Arena. Åh som jag längtar. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: