Friday baby.

Fredag, hellyes! 
Bästa dagen på hela veckan.
elevensval hela eftermiddagen, hockey Bräcke-Ånge ikväll, slagga hos Dennan inatt. 
Fick reda på att hela klassen har omprov på so, haha vi suger.
Idrotten var köng, fick bästa laget, körde basket, fotboll,bandy och trekantig fotboll.
Och mitt crew vann alla 4 sporter, yeah vi äger! 
Förutom att jag sög på typ allt förutom basketen, antagligen för att jag har kört de i typ 3 år.. Haha.. 
Sen drog jag,Ellen och Dennan hem till Dennan och drack oboy, dunkade musik, och hade krig på facebook.
Och nu ska jag äta middag sen gå på hockey.
På söndag far bästavän Simon till Spanien i en vecka, hur ska jag klara en hel vecka på skolan utan Simon?
Och sen hann jag inte säga hejdå heller, och sen bråkade vi det sista vi gjorde. Aja det är ju bara en vecka!
 
Bara 2 veckor kvar tills jag sitter i bilen påväg mott en av mina största drömmar, KINNARPS ARENA. HERE I COME. 
 
Haha hittade nån bild jag gjorde för typ 1 och ett halv år sen.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: