Du har varit en av oss.

Riktigt kul på hockeyn igår, tills mitt tålamod inte orkade med nått mer och jag, Ellen och Moa gick hem till
mig tills matchen var slut. Slutade ialfall 9-4 till bräcke, alltid bäst som vanligt! 
När matchen var slut gick jag och Ellen hem till Denise. Resten av kvällen kollade vi på film med Philip. 
Haha jag fick välja film , och tog en barnfilm, så det var nog bara jag som gillade filmen, haha.
Ialfall så sommnade jag i Denises säng, och när jag vaknade hade Philip åkt hem och Denise och Ellen skulle 
precis lägga sig. Imorse vaknade vi vid halv tolv och då åt vi frukost sen kom mamma och hämtade mig. Då städade jag bilen för pengar och sen tog jag mig ett bad. Nu ska jag fixa mig sen hitta på nått med Nicolina,Ellen och Denise. 
Ska fota till en ny header sen, kanske idag eller imorgon. Är lite le på min nu.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: