Det här visste du inte✝

✝Jag är lång, för lång. ✝Jag vill vara kort, iafall kortare. ✝ jag har aldrig rökt eller snusat. ✝Och har bestämt mig för att aldrig göra. ✝ Min mormor är absolut bäst. ✝ Jag är mörkrädd. ✝ Jag började våga sova på mitt rum för typ ett halv år sen. ✝ Jag tror på andar typ. ✝ Jag använder Ellens mobil typ mer än henne. ✝ Jag kommer sakna Simon när han ska till Spanien. ✝ Facebook är mitt liv, nästan ialfall. ✝Jag blir lätt arg. ✝Men jag är oftast glad. ✝ Jag älskar att bada, i mitt badkar. ✝Jag gillar alla årstider lika mycket. ✝ Felicia är bäst. ✝ Jag vill ha fina ögonbryn. ✝Jag har navelpiercing. ✝ Jag tycker inte om korv,ost,mackaroner, potatismos eller nått sånt. ✝ Jag är inte blyg, oftast inte ialfall. ✝Jag älskar Justin Bieber. ✝ Han är mitt allt. ✝Min stjärna. ✝ Jag gör om mitt rum jämt. ✝ Nu kommer jag inte på nått mer. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: