Darling you're with me, always around me.

Tjatja.
Bra dag på skolan, rolig idrotts lektion, träslöjd, och spanska prov. 
Eftersom  att jag faktist har pluggat en massor till de, så kändes det som om det gick himla bra.
När jag kom hem fikade jag gofika och drack te och lyssnade på Ben Howard. Så jävelskt bra, jag älskar han.
Sen ringde Annelie och sa att jag skulle få hennes tele som hon har haft i typ 1 månad, vilket var en stor lättnad.
Var i stort behov av en ny.
Ska snart dra till Ellen, sen får jag se vad vi hittar på. 
Taggar Jönköping om 10 dagar, åh.
Just nu typ.
 

Kommentarer
Nicolina

Och alltid lika fin! ❤

Svar: Du Nico,du<3
Wilma Maria Johansson.

       http://nmattsson.blogg.se
Anonym

Har du löshår? Hur lång är du?

Svar: På den bilden. aa!176.
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: