Baby I'm not like the rest

Hållde seriöst på att få ett dampanfall igår kväll.
Duschade 2 gånger, och smörde in mig en massa, tog handsprit, tvättade händerna tusen gånger.
Men ändå luktade jag trä efter träslöjden. 
Trodde seriöst jag skulle lacka sönder. Åh.
Som tur va luktade jag inget när jag vaknade, haha. 
Hade omprov på matten idag efter skolan, lite dåligt ändå, att man måste göra omprov, efter skolan?
Gick typ hyffsat bra, men matte är ju bara sååååååååååå häääär jävulsk svårt. 
Jag fattar noll, lixsom en massa olika grejer, typ (-7)-8+ Man bah wtf?
Har ialfall bestämt mig för att istället för att ha idrott på elevensval, ska jag ha matte! 
För hur kul är det att plugga lika mycket som dom flesta, sen ändå få ett f, eller e på proven?
Gick till Denise efter de och färgade hennes hår. Åt där, sen var vi ute en stund. 
Gick hem rätt tidigt. Ska packa, duscha, och sova. Hållde på att somna flera gånger idag.
Efter skolan i morgon åker jag,Ellen och Dennan till Moa.h och sover där, mys.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: