Hittade nån lista och tänkte, jag har ju inget annat för mig satt varför inte?

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja...

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Typ sanasol elr vad det heter?

Vad åt du senast?
pyttipanna.

Har du fått någon komplimang idag?
Tror inte de.

Har du varit med i en rättegång?
Nej!

Är du polare med grannarna?
Jarå.

Vilka språk talar din mamma?
Svenska.

Vilka länder har du bott i?
Bara Svergie, sorligt nog.

Senaste piercingen?
Har bara öronen satt de då.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Nyss när jag skulle till pappa.

Gay?
Jag? Hellno.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej!

Har du äggat ngn?
Har kastat ägg på Ella, om det räknas :D?
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha nej.

Suger det här?
Har inget annat att göra så bättre än inget ialfall.

Har du varit på stranden?
Inte idag men förut såklart.

Har du haft en stalker?
Haha ingen anning..

Minns du din/dina musiklärares namn?
Klart.

Hur bra är din syn?
Toppen.

Har du varit på ett party?
Inte party och party precis..

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Naej tror inte jag skulle våga.

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Haha jaadu...

Har du varit utomlands?
Aa har varit i Egypten två gånger, sen ska jag ju till Grekland på Söndag :D

Har du sett din bästa vän naken?
Hahahahha ja xd

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Tommy och Chirs :)

Var är dina syskon just nu?
Filip är i Torpsammar hemma hos han, Alicia tror jag är hemma hos sin mamma, Lea är hos mamma, Aron är och leker hos nån kompis, Nathalie är med Aron. Bra koll jag har :D

Vad var den senaste drömmen du minns?
Minns ingen ...
Vilken tid gick du upp i morse?
07:40

Vad ska du göra i helgen?
På fredag: Först gå och sola, sen vara med Moa.h och Ellen och kanske Gustav.
Lördag: Vara hemma hos Ellen och gratta henne eftersom att hon fyller 14, sen packa.
Söndag: ÅKA FLYGPLAN TILL GREKLAND:DDDD

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
'' Nej jag ska vara barnvakt på lördag <3"

När va du riktigt sjuk senast?
För nån vecka sen.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Haha minns faktist inte..

Vad finns i din bakficka?
Trådar...

Har du färglinser?
Nepp

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov.

Vad är det första du gör på morgonen?
Tar på mig one piecen och går och äter frukost.

Vad ska du göra efter det här?
Gå ut och fota.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: