Det här visste ni inte om mig.

1: Jag har en slags städmani, så jag får panik om det ä stökigt..

2: Jag tycker folk som alltid får höra hur ful still dom har och att dom är äckel emosar osv är grymt stark som fortfarande har den stilen.
3: Jag vill bli nått mer än bra en vanlg människa, alltså lykas i världen. Men i vad har jag ingen aning om...
4: Jag har problem med min rygg och knän för att jag är så lång.
5: Jag hatar när folk påpekar min längd hela tiden.
6: Jag  blir på bra humör om det är fint väder.

Kommentarer
Frida

samma sak för mig om 1, 3, 5, 6 - hatar när det är stökigt och tycker också det är jobbigt att höra att man är lång hela tiden -.- ♥

       http://fridalinamatildaeliasson.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: