Det där lilla extra.

Jag har alltid sagt att alla mina vänner betyder lika mycket, och det är fortfarande sant.För det gör dom. Men det finns ju såklart nån som har den där lilla extra platsen i ens hjärta som ingen annan kan komma åt hur den än försöker. För den platsen kommer alltid vara upptagen. Och den platsen har Ellen och Ella i mitt hjärta, dom är seriöst dom bästa vännerna man kan ha. Dom lyssnar i alla lägen, vad jag än har gjort så finns dom alltid till hands. Alla säger ju att alla bråkar med varann, men med Ellen och Ella bråkar jag aldrig. Vi ringer upp varann och pratar ut istället och sen kan vi sitta och skratta åt hur töntigt det var att bråka om nått sånt, eller ja bråka och bråka " tjafsa". Och när det väll händer så håller det inte på länge. När jag ser in i era ögon blir jag knäsvag och hjärtat slår ett extra varv. Ni får mig alltid på bäst humör och gör mig till den jag vill vara resten av mitt liv. Jag älskar er med hela mitt hjärta. Och vad som än kommer hända kommer ni alltid vara numer ett för mig.Bästa vänner ni är det bästa jag vet. Puss.

Kommentarer
Ellen

Åhh steckarn!!!!!! Du är så fruktansvärd steck så de finns inte!!!!! ÄLSKAR DIG WILMA!!!!!!!!!<3

:*




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: