Cause you`ve got that one thing♥

Syster♥

Ingen kommer nånsin förstår min kärlek till dej!
Jag skulle aldrig klara mig utan dej, inte ens en dag. Finns så många stunder då jag tänker efter hur det skulle vara utan dej, hela mitt liv skulle vara som jorden utan solen, meninglöst, tråkigt och kallt.
Du lyser upp mitt liv.
Visst vi bråkar, men inte ofta. Oftast har vi alltid kul, och hittar på så sjuka saker så att nån skulle tycka vi var hellt bombade om dom fick veta allt. Alla våra minnen är guld värld!Skulle kunna betala flera tusen för att få uppleva dom igen. När vi inte har träffats på typ en vecka kan vi sitta och garva i flera timmar. Finns ingen som är så bra som dej. Min UP!
J A G  Ä L S K A R  D E J  D I N S U P E R  M U P P.♥
Hoppas du inte hatar mig för bilderna, men hallå dom är gamla.


Kommentarer
Alicia

Åh Brunte :') Jag älskar dig mitt Hjärtaa! Våra stunder är dom bästa, inget kan slå det! Knäcken, William Spetzcover, BrunteochUp och så mycket mer. Våra minnen kommer jag bära med mig för alltid! Du är mitt allt!♥

       http://youngequestrians.blogg.se/?tmp=12164607



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: