Bloggtorka.

Min blogg blir bara sämre och sämre för varje dag... Jag vet.
Men har inget att blogga om, sen har jag inga alls ider till att fota heller..
Plus att min dator är trasig..
Plus att jag har läxor och skolgrejer varje dag..
Men idag var en as chill dag på skolan, hade först vanliga lektioner till 12 sen åt jag lunch sen kom mamma så hade jag utvecklingsamtal elr vad det heter. Sen fick jag sluta, så då åkte jag på affärn med mamma och köpte glass sen gick jag tbx till skolan och gick på läxhjälp. Sen har jag varit och kollat när Nicolina sjöng på folketshus, grymt var de ialfall.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen sätta på en film och packa tills i morgon, ska åka till pappa i två dagar.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: