Bara för att.


Jag
Namn - Wilma Maria Johansson.
Piercingar - Öronen.
Tatueringar - Inga.
Längd - 175....
Skostorlek - 38-39
Hårfärg - Brownie ;)
Är du kär i någon -
Önskar du att du bodde någon annanstans - Både ja och nej.
Tänker du på självmord - Nej!
Tycker andra att du är attraktiv - Fråga dom!
Dricker du - Aa men inte alkohol.
Använder du droger - Nej.
Vilket shampoo använder du - Olika.
Vilken parfym använder du - Victoria`s secret.Kolla bilden.
Vad är du rädd för - Mörker, spindlar.
Gillar du att tvätta - Neje.





Din första:
Operation: Hallsmandlarna.
Första piercingen: Öronen.
Första priset: Ingen anning..
Första sporten du började med: Fotboll.
Första husdjuret: Hund.
Första semestern: Stockholm typ.
Första konserten: Disney on ice i globen, om det räknas som en konser :P

Just nu:
Äter du: Ingeting.
Dricker du: Ingenting.
Ska du: Göra klart det här.
Lyssnar du på: Justin Bieber- Turn To You.
Väntar du på: MAT.
Tittar du på: Dator skärmen :)?
Har på du på dig: Jeans shorts, stickad kofta, underkläder och strumpor.


Har du någonsin:
Kysst en främling: Nej.
Tappat bort glasögon/linser: Har inga och har aldrig haft.
Brutit ett ben: Nej!
Rymt hemifrån: Inte rymt pricis.
Röntgats: Aa.
Gråtit när någon dött: Ja..
Ljugit för någon: Ja..
Varit i slagsmål: Inte seriöst.
Blivit arresterad: Nej!

Tror du på:
Gud: Nej.
Mirakel: Nej.
Aliens: Ja, Gustav finns ju ^^
Magi: Nej.
Himlen: Nej!
Tomten: Nej.
Änglar: Nej.


Senaste:
Film du hyrde: Minns inte..
Film du köpte: Minns inte de heller.. :P
Låten du lyssnade på: Samma som där uppe.
Låten du hade på hjärnan: Samma som nyss.
Personen du ringde: Ellen.
Program du tittade på: As länge sen jag kollade på tv , så jag minns inte de heller..
Person som du tänkte på: Alicia.




Favorit:
Mat: Grillat, sallad, pomfrit.
Låt: Ed sheeran: Drunk
Sak att göra: Dampa.
Dryck: Juice.
Bil: Bmw
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen anning.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning.
Personer från grundskolan du har kontakt med: ?
Ärr du har på kroppen:Ett på läppen som Alicia har gjort med ett luftgevär... Och ett på armbågen som jag fick är jag skulle testa Jontes cykel..




Övrigt:
Vad har du gjort idag: Varit på skolan.
Var det kul: Jarå.
Hur tidigt stiger du upp: 6:30
Gillar du att slåss: Ja på skoj ;)
Vad ska du göra ikväll: Vara med Ellen och sova.
Är du seriös: Ibland , ibland inte.
Var har du ont: Huvudet..
Använder du hårspray: Nej!
Kan du stå på händer: Nej .. ;(
Håkan Hellström eller The Ark:Håkan Hellström.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Jarå.
Är du glad nu: Ja det är jag väll :)
Var du glad igår: Ne var så förskyld..
Känner du nån som jobbar på sjukhus:Mhm tror de.
Stockholm är: Grymt ställe !
Kan du sjunga: Alla kan sjunga, men om jag kan sjunga bra är jag väll lite tvek på..
Mer värt än guld: Familjen , vänner.
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: USA.
Ska bli skoj:helgen.
Ska inte bli skoj: Mhm... Vet inte ? :P
Sparar till: Inget just nu.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: