14 dagar kvar.♥

Sjukaste kvällen i mitt liv, nästan!
Egentligen skulle jag ju ha åkt upp till Nyhem igår till pappa, men jag stannade i Bräcke istället och sov i klubbis med brudarna. Vi kollade på film , dock sommnade jag och missade typ halva filmen... Typiskt mig! Sen satt vi mest och pratta och bara hade det mys! Vid 2 gick vi och la oss, och sen vaknade vi vid 3 halv 4 av att Moa spydde som satan, så då var det bara att kliva upp sådär mitt på natten.. Men mamma kom och hämtade oss och skjutsade hem alla. Så när jag kom hem tog jag en låång dusch och gick och la mig och sov tills halv 11! Nu har jag pricis hjälpt mamma och Ulf med lite grejer ute osv. Ska snart åka upp till pappa och hämta alla mina grejer, sen blir det att ligga i soffan och kolla på film resten av dagen.

I morgon efter skolan åker jag, Denise och Ellen till Gällö till vårann älskade Moa och går på ug och träffar Gustav!

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: