Om jag fick en önskning , Skulle den vara du ♥

Det fanns en tid , Då inte alla mina depp tider fanns. Då allt var frid och fröjd. Då man var ute hela kvällarna och skrattade hela tiden , När man kunde gå hem utan att känna sig ensam! När man kom hem från skolan och öppnade dörren in och det alltid luktade ny lagad mat. När jag varje kväll satt vi bordet och åt kvällsfika och garvade hela tiden för jag var så  trött , och vad man än sa till mej så dog jag alltid av skratt! När jag aldrig behövde känna mej ensam på morgonen. Det var tider de. Jag minns att jag tänkte en gång att jag måste vara lyckligt lottad ,  Jag hade allt jag behövde, En undebar familj! Visst det fanns stunder då allt kanske inte var frid och fröjd, Men  då visste jag inerst inne att jag bara kunde ringa till Femke så var hon där på några minuter.  Men jag var lyckligast ändå, Det spelade ingen roll om det var stek het sol elr om det var 30 grader -  , Vi sågs ändå! Jag kan höra en låt och sen känna tårarna på min kind efter att jag har hört några meningar ur den , bara för att stämmer in exakt hur jag känner/ mår. Jag minns så väll hur jag mådde förut , hur glad jag jämt var. Jag hade alltid saker att göra , Var alltid ute hela kvällarna och bara öste , Sen kunde jag somna gott på kvällen och känna mej älskad för den jag var! Livet var som en dans på rosor, Jag visste inte vad skit va, jag visste bara vad lycka va!Jag kände på mej , magkänsla typ , att det skulle vara bra hela tiden. Men då hade jag fel , ett stort jävla fucking FEL! Allt bara försvann , När jag åkte hemifrån med bussen på morgonen var allt pricis som  vanligt, kände mej extra glad!Det var superstars på skolan , och  jag kände i hela min kropp , från tårna upp till huvudet , att nåt var fel! Nåt var  inte som det skulle vara. Och den gången hade  jag rätt. Jag tog telefonen och ringde till pappa , som inte svarade för en gångs skull. Så jag ringde till Lillemor och då släpptes " bomben " elr rättare sagt mitt liv, mitt perfekta undbara liv. Några ord ur din mun och jag förstod att det var sista gången jag nånsin skulle ringa till det numret. Jag fick veta att allt var slut , mitt liv, erat förhållande, ni och jag , allt var borta! Som om en stor blåst kom och tog med allt jag hade, obeskkrivlig känsla. Jag grät och bara grät , det kunde inte ta slut! Mamma skjutsade hem mej från skolan , och frågade om jag ville vara ifred elr ha en kram och få grinna i hennes famn , men jag ville bara vara hellt själv inte vara med nån annan än mej själv. Mamma åkte och jag bara skrek rakt ut och bet mej själv i armen och tårarna bara forsade ner för min kind, dom tog aldrig slut! Jag hade aldrig mått så dåligt som då. Hoppas du förstår de. Jag sov hos Amanda den natten , med Alicia och hon. Behövde vänner som kunde fatta hur det är , som har det likadant fast med olika historier. Mamma skjutsade upp mej hem til pappa , Jag kom in där i mitt egna hus och alt var hellt annorlunda! Som om nån hade kommit och plockat alla saker som var värd att ha och sen dragit, det stod en bil full packad med kartonger och en släpvagn med sakern, Det går verkligen inte att förklara elr säkert förstå hur konstigt och samtidigt hemskt det kändes i hela min kropp när jag såg att flytt kartongerna stod i bilen och var påväg till ett annat hem. inte mitt hem , där dom hörde hemma egentligen. Bilen rulade i väg och där  stod jag och pappa hellt chockade, Dom var borta. För alltiid. Jag var depp länge, jag visade de inte. bara när jag var ensam! Jag klarar inte ens av att se på er längre, för så fort jag gör de så kännerjag mej plötslig hellt dum i huvudet, onödig och störd. Jag ställer alltid mej själv samma fråga. Vrf skull det hända just mej. Men man ska väll inte klaga. Förlåt om jag gjorde nått fel, förlåt. Jag ska försöka ringa dej nån dag. När jag har mod och ork nog att göra de. Ialfall bara en kostis , du behöver inte prata nå länge! Vill bara höra din röst och höra hur du mår, sen är jag nöjd. 









Kommentarer
Alicia

Finns ALLTID för dig älskade Wilma!♥

       http://youngequestrians.blogg.se/
Femke

Gumman, du vet att du alltid kan ringa till mig om du är ledsen, även om du kanske inte vill snacka om det du är ledsen för så kan vi bara snacka om nåt annat, och du ska veta att det inte är du som gjort fel det är det verkligen inte, alla förhållanden håller bara inte, du anar inte hur mycket du hjälpte mej sommaren 2010, hur dåligt jag egentligen mådde den sommaren, men du fick mig på bra humör jämt när jag träffade dig, även om jag var helt förstörd innuti , jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå , min kärlek till dig är obeskrivlig, det finns bara inte, utan dej hade jag inte varit den jag är idag, jag vill bara att du ska veta att jag är otroligt glad att jag har en vän som dig, du är allra bäst wilma, underbarast i hela världen.

så otroligt fin på både utsidan och insidan.



b i g l o v e !




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: