Nu kommer alla svaren :D

Svar: det är ju bra om man ställer nåt ochså Moa ;)
Svar: Mhm .. jag gillar så många bloggar .. Men om jag måste välja en så är det nog Alvas blogg!
Sommar , för att ddå är det varmt och man kan bada osv ;)
Svar: Äkta människor , lätt!
Jag har så många favorit maträtter ..  men typ thaigryta !
Mackor och varm obye :)
Nja.. är less på det!
ja :D
pussss
Svar:1 Har skrivit i ett inlägg om du blädrar ner sötis ;)
2: thaigryta
3: HAHAHHA , lätt det när Ellen tappade bort sin sko ;)
4: jaaa, såklart , vem annars ;)
5: svart , det passar till allt ;D
6: Bilar :D
7: 38 ,39 ...
8: JA det tkr jag ! jag vet inte riktigt när båda har tiid :D
<3
Svar: nepp ! :)
Svar: kolla inlägget om just mina bästa vänner ;)
Ja eftersom att bloggen är rätt så nystartad , så varierar statistiken hela tiden ..
Jag bor i en by
-
Svar:1 njaa..
2 Mhm .. om jag MÅSTE välja nån så är det Ella och ellen !
3   Aa ,  hundar och en katt :)
4: För ofta..
5: Nepp , tur nog ! ;)
6 : Nja , nån gång ibland så där !
7: thaigryta !
8: svart!
9: NEJ! jag hatar det !
Svar: svart :)
Tack för alla fråga :*

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: