Morsning korsning ♥

Godmorgon .
Shit klockan är 6 och jag är vaken , och vill ni veta en sak ?
Att jag har faktist varit vaken i en timme redan ..
Aa ialfall , Jag klev upp klokcan 5 i morse för att jag skulle åka
med pappa till mamma och han börjar 6 , satt det var väll bara att
kliva upp . och när jag kom till mamma så var jag ju jätte pigg , så då
passade jag på att blogga lite . ♥
Ska nog snart kliva upp ur sängen och ta och fixa mej osv..
Juste , Jag tänkte börja med dagens outfit , Jag vet att alla anndra har
de .. Men jag tänkte att det kan ju vara llite kul , Jag tycker iafall själv att det är kul
när anndra bloggar som jag läser lägger ut dagens outfit osv .. ♥

Kommentarer
Moa B

Åhh gumman! Snäll du är! Älskar dig med <3

       http://teamprima.blogg,se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: