Jag saknar dej , du var min bästa vän ♥

Kommer du ihåg sommaren 2010 , den bästa sommaren i hela mitt liv 
Du fick alltid mina läppar att le  , Du fick alltid mig att känna mej speciell 
Jag är ingen utan dej 
Du var min bästa vän , Jag hade aldrig haft en sån bra vän som dej 
Med dej är jag alltid mej själv, fast att det var jättelänge sen vi var med varann och de
så kan jag ända vara pricis den jag är med dej , Efter en minut så är allt pricis som vanligt igen !
Fast att det kan ha varit jätte länge sen vi sågs och pratade så ramlar jag tbx igen och är pricis som
vanligt! 
Du och jag 
Fast att vi har glidit isär på senaste tiden , så hoppas jag att du vet att jag har sjukaste och bästa minnerna
med dej och att du alltid kommer betyda massor för mej vännen 
Jag klarar mej inte utan dej 
Du är det vackraste på denna jord ♥ Både på ut och insidan 


Kommentarer
Femke

If i could give you one thing from my life, i should let you look at you from my eyes, only then you should understand how speciell you are to me.

Jag älskar dig wilma <3

       http://femkiis.devote.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: