Ibland är livet bara för tråkigt ... -.-

Tja.
Dagen har väll varit sådär .. Inte pricis bra start på veckan pricis !
Klev upp tröttare än någonsin , Åkte på skolan , Hade tråk ämnen hela förmiddagen ,
Åkte skidor hela eftermiddagen med Ellen , Vi öste som satan ! Haha vi körde vårat eget race
och dropade osv, Man kan ju alltid göra tråkiga saker kul ;)
Aja iafall , sen gick vi hem till Ellen och kollade på Bigbrother och åt glass :`)
Nu har jag pricis kommit hem , ska äta nu och sen dra till Ellen igen ! Blev ingen träning idag..
Av lite olika anledningar ..  I morgon skulle jag egentligen ha åkt till Bydalen på frilufsdagen , Men eftersom
att jag har  så ont i ryggen , så stannar jag och Ellen hemma i Bräcke istället ..
Puss
Asså kolla kvinnans hår ??:O Skulle göra allt för att få det där håret ! Dela med dej vännen!

Kommentarer
Ella<3wilma

HAHAHHAAHHAHAAHA! Kom och ta de då ;) <3

       http://ellaagnesaronsson.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: