I väntan på Ellen ...

Jag
Namn - Wilma.
Piercingar - Öronen.
Tatueringar - Ingen ..
Längd - 174 typ ... -.-
Skostorlek - 38 , 39 ..
Hårfärg - brownie.
Är du kär i någon - Jajjeän !
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja,
Tänker du på självmord - Nej!
Tycker andra att du är attraktiv - Du kan ju fråga.
Använder du droger - Men nej !
Vilket shampoo använder du - Olika.
Vilken parfym använder du - Olika där med.
Vad är du rädd för - Mörker, andar typ xD Spindlar ormar .
Gillar du att tvätta - Nej , vem gör de?
Din första:
Operation: Halsmandlarna.
Första piercingen: Öronen.
Första priset: Haha jaadu.. Ingen anning faktist.
Första sporten du började med: Om jjag ska vara ärlig så minns jag inte .. Men jag tror det var fotboll !
Första husdjuret: En söt liten hund :`)
Första semestern: Var nog till Stockholm med mamma typ elr nåt ..
Första konserten:
Just nu:
Äter du: Inggenting.
Dricker du: Lika som ovanför.
Ska du: Göra klart det här.
Lyssnar du på: Live my life
Väntar du på: Pappa!
Tittar du på: Skärmen ?
Har på du på dig: Underkläder, strumpor, mjukisar, linne och en tröja !
Din framtid:
Barn: Ingen anning .
Giftemål: Vem vet.
Karriär: Som jag vill just nu , flygvärdina !
Har du någonsin:
Kysst en främling: Nepp.
Tappat bort glasögon/linser: Har inga.
Brutit ett ben: Inte ett " ben " men armen .
Rymt hemifrån: Nej, Om inite att man packade väskan och satt sig på bron och sa att man hade rymt när jag var typ 5 :P
Röntgats: Ja.
Gråtit när någon dött: Sorligt nog ja !
Ljugit för någon: Ja..
Varit i slagsmål: Inte i ett seriöst slagsmål pricis.
Blivit arresterad: Nej!
Tror du på:
Gud: Haha .Nej !
Mirakel: Asså nja..
Aliens: Ne :p
Magi: Det beror på .
Himlen: Inte att man kommer dit när man dör.
Tomten: Nej!
Änglar: Ja , annrs hade ju inte mina undebara vänner funnits!
Senaste:
Film du hyrde: Så länge sen så minns inte.
Film du köpte: Köper inte filmer.
Låten du lyssnade på: Live my life.
Låten du hade på hjärnan: Haha jaadu .
personen du ringde: Ellen
program du tittade på: Big Brother.
person som du tänkte på: Haha tänker så mkt så vet ej :P
Favorit:
Mat: Jag har så många favorit maträtter ..
Låt: Live my life , mkt av den just nu känner jag  .. xD
Sak att göra: Träna, Mysa, Fota ,
Dryck: Cola.
Bil: Men haha .

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger de..
Hjärtan brustit på grund av dej : För många antagligen .
Personer från grundskolan du har kontakt med:
Ärr du har på kroppen: Har ett på läppen om det räknas :P
Senaste:
Tidning du läste: Läser inte tidningar.
Personen du fick mail av: Läser inte mina mail.
Personen du fick brev av: Skolan .
Personen du fick sms av: william .
Saken du köpte: Mhm.. Typ en dricka tror jag de va :P
Övrigt:
Vad har du gjort idag: Vaknat , ätit fruksot , varit med Ellen ,
Var det kul: Jorrå.
Hur tidigt stiger du upp: När det är skolan , halv 7 .
Gillar du att slåss: Inte seriöst men på " skämt" så ja :)
Vad ska du göra ikväll: Vara med Femke!
Är du seriös: Haha nej -
Var har du ont: Ryggen --
Använder du hårspray: Aldrig
Kan du stå på händer: Nej
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: NJa
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Att jag var!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Mhm , tror de!
Stockholm är: Grymt!
Kan du sjunga: NJa.
Mer värt än guld: Mina närmaste .
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti lätt!
Ett land jag helst vill besöka: Usa, italien , frankrike !
Påsar: Hahaha va :P?
Ska bli skoj: Ikväll.
Ska inte bli skoj: Ingen annign .
Sparar till: Just nu , ingenting faktist!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: