Aa juste...

Kom på att jag hellt totalt hade glömt det där" dag1" osv
Och om jag börjar med det igen så kommer jag glömma bort det igen ..
Så det är väll kanske lika bra att jag gör alla på en gång,
Då kan jag ju inte glömma bort dom lixsom ;)
Jag tror jag var på dag 9!
Så jag kör därifrån då !
Obs,Sämst bilder ...
Dag 9 - I min necesär
Dag 9 - I min necesär
- Ansiktsmask
- två mascaror
- ansiktskräm
- deo
- värmeskyd
- läppsyl
- puder
- foundition
- ögonfransbujare
- ögonbryns penna
- puder borste
Det var nog allt tror jag !
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
Mjukis och stor tröja !
Dag 11 - Hur många sms finns det i din inkorg? Och vem har du fått mest av?

Har pricis raderat alla sms , så det finns inga nu ;)
Dag 12 - I min handväska


Asså handväska , det är verkligen inte min grej ..
Det händer inte ofta asså ! Men när det händer så är det det här ungefär!

- Mappar från skolan
- solglassögon
- smink
- busskort + bankkort
- schema från skolan
+
- hörlurar
-pengar
Sen stoppar man ju i det man ska ha med sig ;)
Men det där är väll ungefär det som är standard grejer i min väska!

Dag 13: låtar som du kan lyssna om och om igen på !
Det finns så många bra låtar , men typ
Ansiktet - Äkligt
Ken ring - Änglabarn
Norlie & KKV - Gucci mama
Nicki minaj- super bass
Det är nog mina favorit låtar!


Dag 14 - En hemlighet.
Om jag berättar det så äre ju ingen hemlighet längre ;)

Dag 15 - Mina drömmar.
Jag har massor med drömmar , men en av dom störta är väll attl typ
resa runt massor
och ha ett bra jobb och bara leva livet !


Dag 16 - Det här är jag beroende av.
Min mobil och facebook !

Dag 17 - Mitt favoritminne.
haha ja .. Jag har så många bra minnen !Jag kan faktist inte bara välja ett så jag tar massor istället ;)
Sommaren - 2011
Egypten - 2008
Hammarstrands crousing - 2011

Cinderella- 2011
Sov hos Ella & Alva - 2011
80 tals festen - 2010
Tommy och Chris bröllop - 2011
Eskilstuna - 2011
Klassresa - 2010
Tiden med Femke - sommaren / vintern 2010

Dag 18 - Min favoritfödelsedag.
Jag gillar alla mina födelsedagar , men en av dom bästa
var väll när vi åkte till fjällen på min födelsedag !

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt


Ansiktet - äckligt!

Dag 20 : dagens outfit !

Det står där uppe ;)
Dag 21 - Ett annat ögonblick
?

Dag 22 - Det här upprör mig.
Det finns massor som upprör mej ,men jag blir himla irreterad när alla
bara tror att det är att få saker hela tiden ! Och som kan stå och slå sina
föräldrar för att dom inte får nåt ? Hellt sjukt .
Visst jag kan bli himla sur om jag jätte gärna vill ha nåt men inte får de ,
men inte står jag och slå elr skriker på mamma/ pappa tills jag får det förde!

Dag 23 - Det här får mig att må bättre.
Min familj , Vänner , komplimanger , träna !

Dag 24 - Det här får mig att gråta.
Sorliga låtar/ filmer ! Om nåt har hänt m.m

Dag 25 - Något jag brukar bära på armen.
Haha.. Tröjan ;)?

Dag 26 - Mina rädslor.
Mörker , spindlar ormar och alltsånt där äkligt :S


Dag 27 - Min favoritfärg.
Svart , det passar till allt ;)

Dag 28 - Det här saknar jag.
Dag 29 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig.

- Jag heter Wilma !
- Jag gillar att träna :)
- Jag lyssnar på musik 24/7
- jag har jämt ont i huvudet -.-
- Jag är as lätt skrämd ... Tack vare en viss person ----> Alicia< -----
- Jag sjunger alltid för mej själv!
-Jag gillar att vara damp :D
- Jag tkr att min pappa är knäpp ;)
- Jag är otroligt skicklig på att tappabort saker ...
- Jag har skildaföräldrar , som typ resten av världen :P

Dag 30 - Ett sista ögonblick.
Fattar fortfarande inte :P?

Långt och kanske lite rörigt inlägg .. men det får ni tåla ;)

Kommentarer
Nicolina

Jag alskar dej Wilma <3

       http://mattssonsfoto.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: