Svaren på frågestunden.

Körde en kort frågestund, fick några frågor och det får jag nöja mig med.
 
 
 

fin blogg! :)
gillar du CHOKLAD! :D- Tack, så alldeles för mycket.

1. vem är jag för dig? - Världens underbaraste person, jag älskar dig med hela mitt hjärta, puss

2. favorit färg?- Jag gillar alla färger!

3. favorit mat? - Thaimat typ.

4. va vill du bli när du blir stor? Bäst

5. älskar du mig? :')- Ja hur mycket som helst!

1. Hur länge har du och William varit tillsammans nu? Mm... Har ingen anning... Två veckor kanske.
2. När ska du åka och sova hos han? Ingen anning. Men han kommer till mig på Lördag.
3. Vad heter din favoritlåt? Payphone.
4. Kommer du göra något videoinlägg nån gång? Aldrig... 
5. Vart trivs du bäst Bräcke/Nyhem? Jag gillar båda ställena lika mycket. Men eftersom att jag har mer att göra i Bräcke måste jag nog ta de.
6. Hur många läsare har du genomsnitt varje dag? Det varierar så mycket, men runt 40, 50.
7. Kan du göra en volt på stutsmattan? Haha aa.
8. Måste jag skriva fler fråger för jag kommer verkligen inte på fler, vet ju imprensip allt om dig typ :P- nej det måste du inte ;)

 

Nu vet ni lite mer om mig ;) 

Jag saknar dig min sötnos.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: