Lycklig tjej.

Just nu känner jag mig som världens lyckligaste tjej.
För det första var det sista skoldagen i 7an i dag, kändes hellt underbart. Det har gått nästan för snabbt? Konstigt nog..
Jag som nyss tyckte att jag precis började i 7an och allt, och nu hellt plötsligt är det sommarlov i morgon? Hellt sjukt.

Sen kom också mamma hem med min laddare idag, och vet ni ? efter mycket om och men så funkar den!
Sen kom Ulf hem nån minut efter mamma med possitiva nyheter han också, och hans "nyhet" var att jag och Alicia troligtvis har fått jobbet på bion i Bräcke, fatta grymt? Att få jobba där varje bio, och sen få 50 kronor varje gång plus se varje film gratis, Så nöjd.
Ikväll ska jag och Alicia gå och kolla på mellanstadiets avslutning. Tar med mig kameran.
För er som har missat de, ELLA FYLLER TONÅRING IDAG:D

Skypar med Felicia just nu , ska snart äta, om nån ville veta lixsom ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: