Hemma.

Kom hem till kylan för kanske en timme sen, resan hem gick as snabbt och bra. Känns faktist jätte skönt att ha kommit hem, fast jag skulle lätt kunna stanna nån dag till.
Ialfall, under dom här 7 dagarna i härliga Rhodos har jag solat en massor, lärt känna världens roligaste familj från Göteborg, badat i havet, shoopat. Dock var shooping sämre än sämst.. Men lite saker fick jag med mig hem ialfall. Sen har jag ridit på en åsna upp för ett typ berg och kollat på nått tempel eller vad det var. Sen har vi gjort massa mer. Bilderna får tala;)
OBS: Jag bjuder på bilderna på mig, och orkar inte redigera bilderna..

























Jag tänkte göra en " film" med alla bilder och lite videosar sen, så då kommer det mer bilder för dom som har lust att se de.
Puss.


Kommentarer
alva

Ja gör de!! <3

       http://alvanylander.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: