GÄST BLOGGNING!!!!!

Tjena Tjena allihop!
Ellen här! Tänkte ta och gästblogga lite hos Wilma och så ;)
just nu sitter vi och kollar på en SJUKT bra film den heter "Desert Flower"
Framsidan ser sjukt tråkig ut, men jag kan lova den är se värd som fan!
Känsliga tittare vanas!!! (För filmen)
Idag på skolan har det väll varit chill, har typ städat skåpet och så, känns sjukt skönt att få göra de!
På fredag blir de sommarlov ENKLIGEN!!!
(Ni som hittar stavfel behöver inte rätta för jag suger på stavning)
Idag ska jag vara vakt åt min lillebror hela dan och kvällen, och åt en liten hund ;)
Så Wilma var shysst och är här med mig!
Men nu ska jag inte ta mer tid av ert roliga liv, kan slå vad om att 75% har slutat läsa vid det här laget.
Men men puss och hejj alle sammans!
Puss Wilma älskar dig sjukt jävla mycke ska du veta!!!!
Du är allt och lite till babe. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: