G R A T T I S B Ä S T A V Ä N.

Åh jag har känt dig i lite mer än ett år nu, och det har varit det bästa året i mitt 14 åriga liv. Jag fattar inte att jag har kommit nån så nära på 1 år. För lixsom dom flesta " bästisar" har kännt varann hela livet. Men första gången jag såg dig kände jag direkt att det skulle bli vi, du var exakt lika som mig, hellt fucked up. Jag är så glad att jag fick lära känna dig min solstråle. Du är den som får mig att kämpa när jag känner mig nere, då drar du upp mig så långt som ingen annan kan. Så långt satt det är för långt ner att jag inte vågar falla. Du får mig alltid på bra humör, jag kan vara på hur dåligt humör som helst, men sen kommer du och gör mig till världens lyckligaste. Du är så jävla bra Ella. I mitt hjärta står det EllahjärtaWilma. För alltid du och jag vännen. Jag kommer alltid vara med dig och finnas bakom dej och ta imott dig innan du faller. Utan dig skulle världens vara tråkig och grå. Ialfall min värld. Min värld skulle vara en värld som inte var värld att leva på. Utan dig skulle jag aldrig mer vara lycklig, seriöst.
Om det skulle hända dig nått skulle hela min värld ramla ner och gå i tusenmiljoner bitar. Allt skulle förstöras. Jag skulle inte orka leva kvar på den här världen. Seriöst så skulle jag ta livet av mig och det ända jag skulle ha krav på var att jag skulle få begravas med dig. Men jag får verkligen hoppas att det inte händer dig nått, för vi har så sjukt många år att ösa och hitta på massa kul kvar i livet. Med dig vill jag leva, med dig vill jag dö.
Du är mitt allt, mitt liv, min livskraft, mitt hjärta, min lycka, min bästavän.
Dig litar jag på mer än nån annan.
Jag mår alltid så bra med dig, kan alltid slappna av och vara mig själv.
J A G  Ä L S K A R  D I G  B Ä S T A V Ä N.
Hoppas du får den bästa dagen ever, så får jag vänta på att det ska bli om två veckor så vi äntligen kan ses igen. Då ska vi ha det bättre än bäst älskling.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: