Det kliar i mina fingrar..

Jag ser saker på mitt rum varje dag som måste ändras om, eller möblera om eller byta kuddfodral osv. 
Det går nog inte en ända dag utan att jag tex möblerar om eller byter plats på  nått i mitt rum, eller byter sängkläder! Jag total älskar att inreda. Jag kan gå runt på ikea och drömma mig bort och låtsas att jag går där och köper grejer till min lägenhet eller hus. Dom som känner mig väll, vet hur många gånger jag har ringt eller smsat dom och sagt att dom måste komma hem till  mig och se mitt rum för att jag har bytt " stil" i rummet,Hahah...
Det lixsom kliar i fingrarna så fort jag kommer in i ett hus eller rum som inte är som jag vill ha det. 
Jag minns en gång när mitt rum  var hellt kaos( enligt mig) och jag skulle sova hos Moa, och sen precis innan jag skulle sova så satt jag i panikångest och bara hade panik över att mitt rum inte var så som jag ville ha det! 
Jag är hellt beroende av att det ska vara fint och städat i mitt rum. 
Jag kan ligga och deppa hur länge som helst för att jag tex har för litet rum för att ha en sån säng eller garderob som jag vill ha.
det är sjukt, men jag kan inte leva utan de. 
Jag är kär i att inreda. 
Nu har jag ialfall hellt själv satt upp spegeln( okej mamma hjälpte mig lite!
 
Blev faktist nöjd.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: