What is love, do we know?

Men tja.
Dagen i staden var hellt perfekt. 
Åkte in vid 3 och då åkte vi runt på lite olika ställen sen drog vi på donken och köpte med oss mat och satt oss ute och åt. Sen kom Indra ( Denise lillasyster) och då kollade vi på bio med henne, ice age 4 blev de. Personligen hatar jag ice age! Men den här var faktist riktigt bra. Sen lodade vi mest runt på stan tills vi åkte hem vid halv 10. När jag kom hem tog jag mig en efterlängtad dusch. Sen skrev Ellen att hon var hemma, så då blöt i håret och med mjukis kläder drog jag på mig min saknade mössa och gick till Ellen. Fuckyeah, kände mig som en gangster med dom kläderna jag hade,haha.

Och nu ska jag slå på en film och mysa ner mig i sängen. 
 
 
Jag saknar min fina.
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: