Tog runt 4 timmar, men jag vart nöjd.

Vaknade imorse vid 12 och jag då åt jag frukost, sen satt jag mig vid datorn och gruvade mig för att hoppa in i duschen. Sen bestämde jag och mamma oss att jag och Filip skull byta säng. Så nu efter mycket om och men, så står nu Filips säng i mitt lilla rum och min hemska säng i Filips rum. Passade då också på att göra om lite på rummet.Typiskt mig.. 
Det jag gjorde var att byta säng, och plats på sängen. Ta bort min stenklump till tv. Ändra lite småsaker.
Före.
 
Efter.
 
Sista bilden är sämst. Jag vet.. Men hade tydligen bara tagit en på den sidan av rummet, och orkar inte ta ny.

Kommentarer
Nicolina

Åh! Vad fint det blev! :)

Svar: Tack babe! :)
Wilma Johansson

       http://nmattsson.blogg.se
Saris Leopardis

Jättemysigt Wilma! Kram moster




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: