Jag vet..

Att jag har bloggat sämre än sämst. Men jag har faktist inet haft tid alls. Dom här 4 dagarna som William har varit här har vi mest myst,kollat på film, hängt med Alicia,  träffat Moa och en massa mer. Idag vid halv 12 satt vi utanför ica med Alicia tills halv 1 och gå gick jag och sa hejdå till min älskling som åkte bussen hem. Sen gick jag tillbaka till Alicia och satt med henne på ica tills nu( hon säljer jordgubbar där), nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen dra till stan påstorsjöcupen med Ida, Femke,Emma, och Alicia. Kan det bli bättre?
Känner att jag välldigt ofta skriver, " kan det bli bättre? " men det är precis så jag känner faktist. 
Förlåt för krånligt och långt inlägg, men ni överlever nog;) 
Jag älskar dig William min prins.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: