Jag saknar dig UP.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Felicia.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Solade.
Vad har du druckit idag? Inget
Vad var det senaste du åt? En macka.
Det sista du sa högt? Jag stannar hemma.
Det senaste någon sa till dig:  Aha okej.
Trivs du med ditt jobb? går i skolan och allt är bra med de förutom lektionerna.

Vad var det senaste du köpte?tror jag ialfall.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Hos pappa-brun, hos mamma- Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? varmt 
Godaste glassmaken? Åh det finns så många.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
Sover du tungt? ganska.
Drömmer du mardrömmar? Inte ofta.
Favoritklädsel? Typ jeans shorts och en tröja.

Favoritlåt just nu? 
Boomerang.
Vad gör dig glad just nu? Att det är sol.

Vad ska du göra härnäst?  Sola,äta frukost, vara med Flisan.

Höger el vänsterhänt? Vänster fifan.
Humör just nu? Glad.

Favoritgodis? choklad

Vad ser du om du tittar till höger? Min garderob.

Kläder just nu? Tröja och underkläder.

Sommarplaner? Åka till Stockholm med mamsen.

Hur många kuddar sover du med? 2.

Morgon eller nattmänniska? Det beror på.
Vad är viktigast för dig? att mina vänner/familj mår bra.

Är du kittlig? För kittlig.
Snarkar du? Fråga nån som brukar sova med mig.
Stjärntecken? Fisk:d
Äckligaste insekten? spindel
Stökigt el välstädat? VÄLSTÄDAT!
Vad längtar du mest efter just nu? Stockholm(om det blir av)

 

Jag saknar dig UP.

 


Kommentarer
UP

Saknar dig också Bruno!♥




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: