~Hemma hos Dennan~

Kom hem från staden för några timmar sen. Det kunde inte ha blivit bättre,standard repbliken.
 Morgonen började med att jag försov mig med hela 30 minuter, lyckat.
Men jag var snabb och fixade mig och sen tog jag och momma bussen in till stan, hihi jag sov hela buss resan..
När vi kom fram tog vi en fika på törners och sen gick vi mest runt på stan.
Sen vid halv 1 gick vi på nån Kina resturang och lunchade. Hur gott som helst säger jag bara.

Sen tog vi bussen hem och nu sitter jag hemma hos Denise och väntar på att Ellen ska komma hem så vi kan dra ut och fota, hihi vi har varit så busiga och köpt lika tröjor så det ska bli coolt att fota i ;) 
Antagligen ska Denise sova över hos mig inatt, eller så får vi se om vi alla 3 tältar eller nått sånt där mysigt! 
Lägger upp bilderna på vad jag köpte sen ikväll eller imorgon.

I morogon drar jag ialfall till stan igen med familjen och kollar på bio. Känner att det behövs att vara hela familjen, jag är ju aldrig hemma med dom nu för tiden. Förlåt.. Men imorgon ska jag vara med er hela dagen, jag lovar.
Knasig vi.
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: