Hemma efter en lyckad dag på jobbet.

Haha skämto sido. 
-
Klev precis ut från en is kall dusch. Kom hem för ungefär en halv timme sen, gick hur bra som helst. 
Tappade inget, halkade inte på det snor hala golvet, sprang inte in i nån, förstörde inte nått, jag har lyckats.
Nu ska jag ta det lungt i sängen och sen dra till Ellen. 
Känns ju sjukt bra när alla skriver tagga yran osv på blogg/facebook...För själv ska man stanna hemma och jobba istället. Fast det känns nog bättre när jag får pengarna ;) 
 
 
Har äntligen fått mina efterlängtade  L O V E boktäver av mamma.
 
Går inte att ladda upp nån bild så laddar upp bild på dom ikväll.
 
SNÄLLA MAMMA?

Kommentarer
mamma

Nja jag vet inte det jag!

Svar: Meh :( :( :(
Wilma Johansson




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: