Fredag och jag mår bra.

Godmorgon.

Det är Fredag och jag känner mig otroligt lugn jämfört vad jag trodde jag skulle känna mig. Ska ju nämligen jobba idag på jämtkrogen och få pengar, har ju bara varit där och testat osv. Men nu gäller det på riktigt. Go for it bitch. 
Haha.
Börjar 12 och slutar 5, och då blir det hem och äta sen dra till Ellen. Hon ska till Piteå i en vecka, och jag till Stockholm i 4 dagar. Kommer sakna mina muppar Dennan och Fjällen, älskar er.
 
Igår åkte jag och fikade med mamma,Jessica och Lea på nått cafe, as gott fika var det, mums. Sen åkte vi till Fränsta och klippte oss, och sen hem. Var hemma vid 10 typ, och då gick jag till Ellen och var med hon och Dennan. Sen drog jag hem och sov!
 
Nu ska jag fixa mig och måla naglarna sen dra och jobba, bloggar när jag kommer hem. Eller ikväll ;) 
Puss.
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: