Juste...

Dag3 vad är kärlek ?

Asså kärlek för mej är både kärlek mellan två personer och vänskapskärlek ,


Dag4 :Min dag

I detalj ;) Klev upp i morse vid 4:50 ( tidigt jag vet... ) g'då åkte jag med pappa ner till mamma och gick och la mej igen , vaknade igen vid sju och då bestämde jag vem för att stanna hemma eftersom att jag var förskyld , Sommnade om och klev upp igen vid halv 10 ! Kollade på värdenssss bästa film( ciao bella)  och bara tog det lungt , nu ska jag äta lite lunch och sen bara ta det lungt ! får se om jag åker upp till pappa i eftermiddag elr stannar hos mamma ! Tråkig dag ...

Dag 5: en sak jag älskar i min garderob

Jag har kabel som man för över bilderna hos pappa .. så jag får förklara mitt favorit plagg istället ;)

Men det jag älskar mest är nog min såkallade " pippi tröja" , brukar inte använda den så ofta men den är jätte mysig att ha påsig !


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: