Borta bra men hemma bäst ♥

Nu har jag äntligen kommit hem från några timmar tåg resa hem !
I morse klev jag och Ellen upp vid 9 och åt frukost och fixade oss och sen åkte vi till badhuset med Lovis och bade , haha guligaste jag har varit på bara massa bebisar ^^ Efter det åkte vi hem och åt middag och sen åkte vi in till tågstation och hopade på tåget hemmåt ! Nu har jag pricis packat upp och nu blire mys i soffan framför " äkta människor" veckans höjdpunkt !
I morgon blire skola igen och sen efter skolan läxhjälp sen umgås lite med min otroligt saknade vän Felicia ! Sen avslutas kvällen med ett träningspas ! Ibland är livet lite för undebart :*

Gud va le jag är på all snö ! Vill till värmen NU !


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: