Wääääääh.

Var och klippte mig efter skolan, och det vart himla kort, usch känner inte igen mig själv! Men det är väll skönt att det inte är så slitet längre osv. Har ju som sagt " sparat" med löshåret för att jag ville börja använda de när jag hade anpassat mitt hår lite bättre till löshår, men nu när jag kommer hem och testar alltihop ser det inte alls bra ut.. Mitt hår är tjockt och löshåret alldeles för tunt.. Men jag får väll vänja mig antar jag, Om det blir löshår nån mer gång blir det nog från en annan sida, för håret var alldels för tunt! 
När jag kom hem åt jag middag och nu ska jag bara ta det lungt, kolla på tv och duscha, kom och tänka på att om jag kanske tvättar löshåret och sen fönar de, då kanske det blir lite mer volym i de, eller vad tror ni? 
Får väll googla lite antar jag ;) 

Kommentarer
Linnea Gabriella Fredholm

Jag köpte mitt senaste löshår från fyndiq.se, DET VAR SÅ JÄVLA TUNT SÅ JAG FICK SPUNK. Jag hatar att det är så tunt, men jag brukar locka det. Då blir det helt okej faktiskt!

Svar: Så himla irrtersamt.. :( Ja då blir de bättre :)
Wilma Maria Johansson.




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: