Och här har jag gått och oroat mig..

Men dog jag? Nej... Men tur är väll de :D 
Fast jag  trodde ändå inte på de där.. Men sen när alla snackade så mycket om det, så vart jag en anning orolig. 
 
Ialfall så har jag varit med Ellen hela dagen, kollat på film och myst, som vanligt. 
Fotade till en ny profilbild på facebook, byter jämt. Men efter att jag har haft min en vecka lessnar jag och byter, that's my thing typ ;) 
Drog hem för kanske en halv  timme sen och nu ska jag nörda  sims och sen sova. I morgon blir det äta med pappa och sen åka dit och sova där, känns som om det var flera månader sen. Så det ska bli kul. 
 
Har ont överallt, jävla skrotthögskropp jag har, men än finns det hopp, jag ska köpa en ny kropp. Haha åh humor. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: