Kör med space nu ja.

 Nu när dom flesta har " lugnat" ner sig med space, tog jag och införskaffade de. Ville ha förändring och space stod längst upp på listan. 
Haha riktigt imponerad av mig själv att jag kan själv nu, förut när jag bara tryckte på design så vart allt vitt haha. 
 
Vaknade imorse vid 10,gick hem, bytte om till träningkläderna och drog och tränade handboll med brudarna, vi är bra grym vi! Älskar er hela bunten! 
Tränade stenhårt i två timmar, sen åkte jag hem och tog en dusch och åt julfika, det är nära nu. 
Ska fixa mig sen dra och jobba på bion, pengarpengarpengar. 
Det går bra nu.
 
På Fredag blir det nog stan, och köpa julklappar. 
Sen har jag även ändrat " utklädnad" till maskeraden på Onsdag, och nu känner jag mig lungt för de.
Matte prov på Tisdag, vilket känns himla dåligt.. Har inte fattat ett skit på hela området, 8-(x+9y) Man blir ju trött av att bara kolla på talen. 
På Måndag blir det träning och plugg till matteprovet, '
Sen Pappa time i helgen, sen åka till mamma på Söndag och på Måndag JULAFTON. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: