Gör som havet ~ Våga

Orkar inte riktigt att blogga, har tänkt göra de varje dag nu, satt mig och tänkt skriva sen inte haft nått att skriva om och sen inte gjort det. 
Men ialfall dom senaste dagarna har  jag sovit hos Ellen, varit i Vemdalen och kollat på Sean Banan, Tagit ner mammas gamla " piano" och bestämt mig för att lära mig spela. Hur tufft är de inte att kunna ett instrument bra då? Är sjukt avensjuk på såna begåvningar, Känn er träffad ni som kan ;) 
Sen har jag inte gjort så mycket mer. 
Kollat på en massa film och blivit helt kär i filmen Dear John, sett den minst 10 gånger nu under lovet, inget skämt.
 
 
Jo rätt länge hade det stått och dammat på vinden. 
 
( Ellen som tog bilden) 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: