Första advent★

Sov ju hos Ellen inatt, lika mys och roligt som alla andra gånger. Emmelie åkte hem vid 12, och då kollade jag och Ellen på i taket lyser stjärnorna för typ 20 gången, haha typiskt oss. Sen fick Ellen för sig att vi skulle rita för att jag inte skulle somna, haha så då var det bara att rita på ;) 
Sen somnade vi och vaknade i morse vid 11 kanske, då gick jag hem och bakade "brun & vita" kakor. Tradition i min familj, lika roligt nu, som när jag var 6. 
Sen badade jag och gjorde ansiktmask och inpacking. Sen har jag mest degat i sängen tills nu. 
Ska snart gå till Ellen igen och baka pepparkakor, hihi mys! :) 
 
                                                        ( William Karlsson <3<3<3)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: