Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag är stek
2. Jag får panik om typ en kudde ( till exempel) är fel färg, och inte matchar resten av rummet, panic på riktigt, inget skämt!
3. Jag har varit blond helva livet, tills jag färgade brunt för kanske 1 och ett halft år sen!
4. Min högsta dröm är att gifta mig med William Karlsson.
5. Jag stör mig på folk som klagar på sin vikt, men går runt i tajta linnen och lägger upp bikinibilder på fejjan. 
6. Jag bor typ 20 meter från Ellen, och därför är jag där typ jämt
7. Jag är hissrädd, som fan! Usch finns inget värre än gamla knackiga hissar.
8. Efter att jag fick en boll i facet på idrotten vågar jag typ inte vara nära nån som skjuter nån slags boll! 
9. Jag gillar när folk bjuder på sig själv
10. Jag pratar rätt stört när jag är med Ellen och Denise, och därför glömmer jag bort ibland att prata som vanligt och då tror folk att jag är helt störd, haha.
 
Oldie

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: